Itsemurha

Oman elämän ja nykymaailman yhteen sovittaminen.

Itsemurha. Miksi ei?

Elämä on ihanaa!
14
20%
Elämä on parempi kuin ei mitään
3
4%
Elämä on velvollisuus / Läheiseni tarvitsevat minua
14
20%
Elämä on mahdollisuus saada tietoa & kokemusta
30
43%
Elämä jatkuisi epämiellyttävässä kuolemanjälkeisessä tilassa
9
13%
 
Total votes: 70
User avatar
Benemal
Posts: 562
Joined: Thu Feb 23, 2012 7:24 pm
Location: South-Fin

Re: Itsemurha

Post by Benemal »

Epätoivossa on vaikea keksiä syitä. Mutta entä jos kuitenkin löydät sen myöhemmin? Minulla on ollut kliininen masennus, joka on sellainen tyhjiö, jossa ei ole voimia edes itsemurhaan. Sinussa kuitenkin palaa vielä jotain.
Seferoth wrote: Wed Apr 13, 2022 4:16 pm Eläminen pelkästään elämisen takia ei ole elämisen arvoista.
En ole täysin samaa mieltä, koska tiedän miten paljon asiat voi muuttua. Et voi olla varma siitä, että elämälläsi ei enää koskaan ole mitään tarkoitusta.

Olisi kauheaa jos äitini sairastuisi niin vakavasti. En tiedä kuinka eläisin, mutta kyllä se jotenkin onnistuisi, kun on pakko.
User avatar
Smaragd
Posts: 1120
Joined: Thu Jan 09, 2014 4:27 am

Re: Itsemurha

Post by Smaragd »

Tiedostan etten voi tehdä paljoakaan muiden auttamiseksi, mutta ehkä voin kuitenkin ilmaista sen kiehtovan puolen mikä itselleni pilkottaa tällaisessa epätoivon näköalassa missä maalliset tukipilarit alkavat loistamaan poissaolollaan kuin aavikolla konsanaan. Eikö se olisi jo melkein kuin sallittaisiin rumiissaan pysyvälle ihmiselle nähtävän kuoleman silmät. Mihin kukkaan moinen sisäisesti käyty kuolema, josta ihminen selviää ruumiillisesti hengissä, voikaan yksilön aukaista?

"Minä olen sinua vastassa kalliolla Horebin luona. Lyö kallioon, niin siitä alkaa juosta vettä ja kansa saa juodakseen."
"Would to God that all the Lord's people were Prophets”, Numbers 11:29 as echoed by William Blake
Seferoth
Posts: 186
Joined: Sun Jun 27, 2021 12:18 am

Re: Itsemurha

Post by Seferoth »

Benemal wrote: Wed Apr 13, 2022 4:55 pm Epätoivossa on vaikea keksiä syitä. Mutta entä jos kuitenkin löydät sen myöhemmin? Minulla on ollut kliininen masennus, joka on sellainen tyhjiö, jossa ei ole voimia edes itsemurhaan. Sinussa kuitenkin palaa vielä jotain.
Seferoth wrote: Wed Apr 13, 2022 4:16 pm Eläminen pelkästään elämisen takia ei ole elämisen arvoista.
En ole täysin samaa mieltä, koska tiedän miten paljon asiat voi muuttua. Et voi olla varma siitä, että elämälläsi ei enää koskaan ole mitään tarkoitusta.

Olisi kauheaa jos äitini sairastuisi niin vakavasti. En tiedä kuinka eläisin, mutta kyllä se jotenkin onnistuisi, kun on pakko.
Kyllä minussa palaakin jokin vielä...VIHA! Viha jumalaa kohtaan, viha tätä maailmaa kohtaan ja viha tätä sairasta ylipaksua mätepaise yhteiskuntaa kohtaan jossa joudumme elämään. Toki voisin lopunelämääni pyhittää näiden asioiden tuhoamiselle ja murskaamiselle...mutta kuka tuostakin lopulta hyötyisi? Noh, on yksi asia jonka aion vielä tehdä, 5-9 Toukokuuta on Goetia Demoni Presidentti Buerin paras kutsumisaika jolloin hän on voimakkaimillaan, Presidentti Buer jota kutsutaan Helvetin Valtakunnan yhdeksi parhaiksi parantajiksi, olen keräämässä kaikkea hänen kutsumiseensa vaadittavia asioita. Teen rituaalin juuri eikä melkein viimeistä yksityiskohtaa myöden oikein ja yritän kutsua hänet ja saada hänet parantamaan tai edesauttamaan Äitini mahdollista parantumista. Eikä ole maailmassa asioita joita en tarjoaisi tästä...mitä ikinä hän sitten haluaisikaan. Ja kyllä, uskon että Goetia Paholaiset/Demonit ovat kirjaimellisia olentoja jotka voidaan kutsua. En odota ihmeitä, en edes vastausta, lähes kaikki demonologiaa oppineet Satanistit sanovat että menee vuosia ennen kuin konkreettista edistymistä näissä asioissa tapahtuu. Mutta kenties epätoivoni saisi Presidentti Buerin vastaamaan, ja epätoivoinen todellakin olen, mutta itselläni ei ole mitään menetettävää.
Locked