Olen 17-vuotias ammattikoulun datanomi linjalla ja siinä samassa lukiossa opiskeleva miehen alku Espoosta.Horoskoopiltani olen kauris. Harrastuksia minulla on monia, mutta kaikkein rakkainta minulle on ehdottomasti musiikin parissa häärääminen niin kuuntelijana(lähes kaikki käy, mutta enimmäkseen black metallia), säveltäjänä kuin myös soittajana. Myöskin kaikki muut taiteen muodot aina olleet lähellä sydäntäni. Miellän itseni taiteilija sieluksi niin hyvässä, kuin myös pahassa. Persoonana olen nykyään hyvin rauhallinen ja lähestymistapani uskooni on vahvasti palvonnallinen.
Saatana eräänlaisena äärimmäisen pahan ilmentymänä kiinnostanut aivan pienestä pitäen ja muutenkin hyvin synkkä maailmankuva ollut pitkään vallitsevassa roolissa omassa elämässäni. Noin 13-vuotiaana löysin LaVeylaisen satanismin, ja sitä polkua seurasin parin vuoden ajan, kunnes LaVeyn kovin suppea lähes puhtaasti aineeseen keskittyvä maailmankuva alkoi tuntua aivan liian ahtaalta minulle ja löysin teistisen satanismin monet suunnat Azazelin tähden ja muutamien muiden seurojen tekstien kautta. Vielä tuolloin Azazelin tähden tekstit eivät tarjonneet minulle mitään muuta, kuin mielenkiintoisen erillaisen näkökulman asioihin, ja jonkin aikaa olinkin kiinnostunut enemmän teistisen satanismin muodoista, joissa keskityttiin enemmän Saatanan naamion palvontaan kuin sen todellisen olemuksen lähestymiseen.
Tuota jaksoa ei onneksi kestänyt kauan, kun pian alkoivat erityisesti Azazelin tähden julkaisemat tekstit herättämään minussa hengellisen yhteenkuuluvuuden tunteita, joita en ollut aikaisemmin muiden seurojen näkemyksiä tutkiessa kokenut. Ennen kovin vetistetyiltä ja ällöttävän lempeiltä tuntuneet näkemykset yllättäen saivatkin "sydämmeni sulamaan" ja sisälläni ollut todellinen pyrkijä pääsi ulos kuorestaan. Myös kiinnostukseni monia muita uskontoja ja filosofisia näkemyksiä kohtaan kasvoi merkittävästi. Erityisesti kabbala ja monet gnostilaiset näkemykset kiehtoivat minua suuresti jonkin aikaa.
Vaikka edelleenkin miellän Azazelin tähden henkilökohtaisella tasollani enemmänkin monien tienviittojen näyttäjäksi ja mahdollisuuksien avajaaksi, kuin varsinaiseksi johtaja tähdeksi on se omassa elämässäni etenkin viime kuukausina noussut hyvin merkittävään asemaan, mutta etsintä jatkuu...